Anne060606 dlnyny aynen kızım olacak allahın izniyle o kadar güzel kıyafetler buldumki 0-3 mü 3-6 mı alıyım kısamı uzun terlermi üşürmü diye diye alamadım bişey daha 😅
dlnyny Anne060606 ortaya karışık bir şeyler alıyoruz artık hepsinden azar azar🤦🏻♀️ Sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz🌸
Mavi87 Anne060606 park yatak düşündüm bende ama sonra nereye koycam dedim. Aslında çok rahat park yatak. Ama yer sıkıntım olduğu için böyle aldık. Montessoriler çok güzel oluyor. Güle güle kullanın sağlıkla 🥰
Teacherella1 Mavi87 benim bebek 25 haftalık ve hareketleri çok kısıtlı bazen günlerce hisstmediğim oluyor 🤦🏻♀️ Kontrolümde haftaya, yeri dar olunca hareket kısıtlılığımı oluyormus endişelendim biraz🤦🏻♀️
Mavi87 Teacherella1 aslında siz yeri dar olarak düşünmeyin 25 haftalıkta hala ufak bir bebek. Bazı bebekler düzenli hareketlerini 28 haftadan sonra gösterir dedi doktorum. Ama bazılarıda aşırı hareketli olur dedi. Yani ikiside korkulacak bir durum değilmiş. Mesela bugün çok sakindi bebeğim. Ama dün resmen kazı çalışması yaptı uyyamadım okadar yani.. muhtemelen yediğimiz içtiğimizde etkiliyor diye düşünüyorum
mothers_baby2021 Teacherella1 benim annemde oda alalım diyor ,büyüyen karyola felan ama ben inanılmaz kararsızım
Sehera1 Mavi87 uykudan uyandırdı bugün öyle hareketli b😀 benim de cuma kontrolüm var o zaman sorayım diyordum. maşallah diyelim Sağlıklı olsunlar da başka bir isteğim yok.
Mavi87 Sehera1 Amiiin canım tabikiii.. bugün çok sakindi ama dün karnımdan çıkacak diye korktum okadar hareketliydiki 😊
SedaOzdmrr Anne060606 bende temmuzun son haftası dogurucam oğlumda da öyle olmuştu uzun kollu ama ince şeyler aldım yenidoganlar çok üşür derler ve usurlerse sancilaniyorlar
12oe Anne060606 evet evet aynısı bende de oluyor şuanda mesela öyle şiştim ki çatlıcam sanki🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Haticetalan Anne060606 biz 24 +1 ama doğum 22 23 temmuz sezeryan olacağım için o güne verdi doktorumuz🥰🤲
Teacherella1 Mavi87 ben 4 gündür hissetmiyordum bugun birkaç kere hissettim muhtemelen yine birkaç gün hissetmem, hala düzene oturmadı hareketleri, kontrolume kadar sabretmeye çalısıyorum 🙁 teşekkür ederim 🙏🏻
Sehera1 Mavi87 Bugün ben de öyleydi işte, yarın nasıl olur bilmiyorum. Böyle hareketli olunca ben sabırsız ve hareketli bi bebeğim olacakmış hissine kapılıyorum 😁
Mavi87 Teacherella1 rica ederim. Endişelenmeyin ben çok yorum okudum burada. 24 haftasına kadar ilk hareketini dahi hissetmeyenler vardı
Busranur_06 Anne060606 28 haftalığız bizde karışık alıyorum ben kısa uzun kol temmuz başı gibi bizimde doğum Allahın izniyle 🥰
birprensesvebirprensannesi Anne060606 27+3 çok şükür ufak tefek sıkıntılar hariç iyi gidiyor hem kısa hemde uzun kollu aldık bakalım 🙏