Tuba18 Havvabaltacii şöyle söyleyeyim 36 da oldum birşey yoktu bunda doktor kendisi tetikledi hani ilerledi biraz öyle başladı benim
Tuba18 3441K ben anlamam sanıyorum çünkü adet ağrım da hafif olurdu ama bu geçmiyordu süre tuttum 5 dakika da bir hep geliyor bir dakika sürüp geçiyor sonra yine beş dakika sürdü hani hep vardı sancı hiç hafiflemedi ilerledi hatta onu anlarsınız kesin 🥰
Serap45 Kızlar temizlik yapın evde hareket edin yorun kendinizi biraz o tetikliyor genelde Allah hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 🤗
1prenses1prens-moms nil_-32 son zamanlar hiç gecmiyomus gerçekten sizin belliymis tarih 41 haftaya kadar bekliyelim derse dr daha 10 gunum var demektir bu kiz kendi isteğiyle dogmiycak ben ümidi kestim artık 😂😂😂
nil_-32 1prenses1prens-moms bende kestim ümidi hep erken doğum okurduk bu nisan bebişleri gelmek istemiyor 😂😂