39+3 oldum bende dün kontrolüm vardı doktor alttan rahimi uyaracağım sancın başlasın diye hem bi bakalım açılma var mı dedi yaptı 1 cm bile açıklık yokmuş ve yetişemiyorum haftaya bir daha deneyelim olmazsa balon yerleştiririz ama 41 haftayı beklemeyeceğiz dedi gönderdi eve doğacağı yok bu sıpanın