Sevinc24 727900 delik duruyor muydu türü neydi benim 30.haftada duruyordu şimdi bilmiyorum 34 teyim kapanır inş
Mukaddes321 Gunaayy61 merhaba bize de aynısı söylediler dr en ufak detayı atlamak istemedikleri için amniyosentez öneriyor ama gerek yok tek bir sebeb için gerek yok denildi grip olmuştum ben ondan kaynaklı üst solunum enfeksiyonu son 1ay içerisin de geçirdiyseniz ondan kaynaklı olabilir endişelenecek bir konu değil sağlıkla kucağınıza alın inş
Gunaayy61 Mukaddes321 hayır grip bişey olmadım hiç çok şükür, ultrason çeken doktor zaten güzel konuşmuştu ama kendi doktorum öyle konuşunca o biraz beni endişendirmişti
Sevinc24 Mukaddes321 durumunuz varsa insan evladı için verir bence yani benim hiç umrumda olmamıştı açıkçası tamamen bakış açısı
Sevinc24 727900 hımm anladım ben iki perinatolog bi çocuk kardiyolojisine baktırdım vardı şimdi geçti mi bilmiyorum tabi
Meliy Gunaayy61 benim bebeğimde 2 parlaklık var kalpte 29 haftaligm genelde oluyormuş eğer ki diğer ölçümleri normal ise hiç bir sıkıntı teşkil etmiyor doğuma kadar geçer yada doğumdan sonrada geçer dedi hem kendi doktorum hemde perinatolji doktoru zaten internete de yaz aynı şeyler çıkıyor.
Gunaayy61 Meliy yok bizde çok şükür bi tane parıltı olduğunu söyledi diğer tarama testlerimiz temiz güzel çıkmıştı, ense kalınlığı olsun onlarda hep güzel denildi. Birde çok şükür bizim gelişimimiz hep önden güzel gidiyor demişti doktorumuz