Merhaba güzel anneler 🌸
Benim ilk hamileliğim ve 22+4 haftamda bugün 4 boyutlu ultrasona girdik. Ultrasonda herşey güzel giderken bebeğimin kalbinde çok küçük de olsa bi parıltı gördüğünü söyledi ultrason daki doktorumuz ama bunu zamanla geçebileceğini doğuma kadar azabileceğininde söyledi. Fakat kendi doktorumun değerlendirmesine göre ise geçmeme durumununda bi olasılık olduğunu istersek karnımdan sıvı alarak bakılabileceğini söyledi bizde kabuş etmedik. Benim gibi böyle bir durum yaşayanınız var mı acaba bu süreç nasıl geçiyor. Sıkıntı yapmamaya çalışsamda istemsizse aklıma geliyor ve bu durum beni üzüyor