DenizAlpinannesii Esrahuseyin_ ben evdeyken hiç takmıyorum dışarı çıkarkende kendinden sütyenli gibi atletlerim var göğüs ucum belli olmasın diye onları giyiyorum içime rahat oluyor
Esrahuseyin_ Günlük duş aldığım halde yine kaşınıyor çatlak oluşmasın diye bebek yağı kullanıyorum o biraz rahatlatıyor ama iş yapınca terleme olunca yine kaşınıyor çıkardım sütyeni yine uç kısımları çok kaşınıyor Teşekkür ederim bilgileriniz için 🥰
Gizzso Esrahuseyin_ benim de ilk 5 ay göğüslerim çok kaşındı hatta o kadar kaşındı ki sürekli yara ve kanama oldu kaşımaktan takmadım sonradan emzirme sütyeni almıştım pamuklu şuan onunla gayet iyiyim kaşıntım olmadı. Çok iyi anlıyorum sizi bende çok çektim 🤦🏻♀️
Esrahuseyin_ Bende aldım canım hamile sütyeni ama bir süre takmim dedim sırtım da da oluyor kaşıntı uyuz gibiyim😂😂😂
damlaaltinay Esrahuseyin_ ben ilk memelerim büyüdüğünde takmamıştım sonra memelerin sarkar büyüdükçe dediler korkudan takıyorum 😂😂
Sevde0281 Esrahuseyin_ ben anneanne sutyenlerinden takıyorum valla pazardan aldım hem sıkmıyor hem sarkmiyor göğüslerim 😂
Tsara Bende 14 haftalığım ilk günden beri fazlalık geldi daralttı benide, Emzirme sütyeni takmaya başladım ama sadece bez olandan loyadan aldım hatta cok uyguna rahat ediyorum
Mzgnormann Asyakuzusu aynen sarkma oluyo ben hiç çıkarmıyorum göğüslerim büyüdü ona rağmen destekli giyiyorum hala😂
Fatosef Esrahuseyin_ telli sutyen takınca kaburgalarım ağrıyor diye atlet tarzı olanlardan taktım oda kasindirmaya ve sıkmaya başladı. Onu da çıkardım 😁 evde rahat rahat takılıyolar da dışarı çıkarken kare pamuk koyuyorum napim.
idiloska 75 bedenden 90′a çıktı, çok sıktığı zaman çıkartıyorum onun harici hiç çıkarmam, anca duş alırken 😂arkadaşımın da aynı şekilde büyümüştü emzirdikçe küçüldü umarım benimkiler de küçülür büyük göğüs bana göre değil, baya milka ineği gibi oldum böyle.
NAZ2333 Esrahuseyin_ ben takiyorm sivi akiyo hep atletime bulasiyo rahatsiz oluyorm pecete koyuyorm bazen unutuyorm surekli degistiriyorm
Baloncuk41 Bende takmiyorum darlaniyorum onuda gectim disari cikarken bile pedli bustiyerlerden kullaniyorum 🤣 kizimdan sonra 1 beden buyuk kaldi dahada buyumez insallah 🙊
Menekseyorulmaz Suheyla06 keşke bende takmasam ama çalışıyorum 🙈 çözümü içlerinde destek olan sporcu atletletinde buldum çok rahat ediyorum.
Acemianne12 Esrahuseyin_ ben 8 aydır kullanmıyorum sütyen hastaneye yada başka biyere gidersem takuyorum sadece