Adakbebek2020 Bugun tam 12 haftalık olduk teyzeleri 💗 sizde durumlar nasıl? 12 haftalkken cinsiyet öğrenen oldumu🎈 dertleşelim💗💗🎈
Meryem0101 Adakbebek2020 12+3 bizde yarın kontrolümüz var inşallah öğreniriz cinsiyetini tam belli eder 🙏
Sevdelibol Paylaşımı görünce duygulandım 34. Haftamdayım bende o haftalardan geçtim 😘 canım benimki 12 de erkek dedi 16. Haftada kız dendi en son detaylı ultronsada kız oldugu anlşıldı 😘🥰 rabbim sanada ne olursa olsun hayırlı evlat versin inşallah😘🥰😍❤️
Adakbebek2020 Sevdelibol ah canım benim amin çokça Amin inşallah🤲🥰 çok heyecanlı bilmiyorum hakkımızda hayırlısı 🥰 ınsallah evlatlarımızı hayırlısı ile kucaklrarımıza alırız. Güzelliklerle büyütürüz🥰
HalimeTosun Sevdelibol kesin erkek demişmiydi acaba bana da doktor 12. Haftada pipi görüyorum dedi ama sonradan yorum yapmadı değişebilir dedi
Nisansimge Adakbebek2020 %80nin üzerinde kız dedi🌸😊 20 aylık bi kızım daha var sağlıkla gelsin inşallah
Meryem0101 Adakbebek2020 cinsiyeti ogrenemdim cnm insalah bir ay tonra gelişimi iyi çok şükür şimdiden küpe kıpır bebeğin dedi doktorumuz ikili tarama resime girdik 1 hafta sonu alcaz sonuçları inslalah sonuçlar iyi çıkar dualarınızı eksik etmeyin cnm🙏❤️
Sevdelibol HalimeTosun erkek gibi durıyor demişti ama değişebilir herhangi bir şeyler almaya başlamayın demişti 😂😂
Bsrkst HalimeTosun bana da dün aynısını dedi değişir mi merak ediyorum. Dışarı doğru bir çıkıntı var %90 erkek dedi. Sonra yine de bir kaç hafta sonra tekrar bakalım dedi. Eşim hep kız ben erkek hissediyorum bakalım hayırlısı artık ☺️
Mihriban_er18 Bilge58 bu ikili tarama nasil oluyor tam olarak ilk gebeligimde pek bi bilgim yok acikcasi 😶