Ysmnbl Zeynp00 Aynen detaylida tam öğrenirsin inş sağlıcakla gelsin bebisko 😊 sen bayburt ta mi oturuyosun
Ysmnbl Zeynp00 Bende bayburtta yim benimde 1 yıl olacak sabah heralde forum da bayburt diye araştırma yaparken gördüm hemen yazayım dedim 🤗
Ysmnbl Zeynp00 Bende sevindim aslen ben bayburtluyum ama bursada büyüdüm ordan buraya gelin geldim eşim artvinli memur olduğu için şansımıza bayburt geldi benim için iyi oldu akrabalarımın bir kısmı burda sen nerelisin kaç haftaliksin
Zeynp00 Ysmnbl Sizin için iyi olmuş evet bizim kimse yok burda. Benim de eşim memur o yüzden geldik Bayburta 10 ay filan olacak burdayız ama bi türlü alışamadım küçük bir yer burası😄 19+4 haftalığız 🐣 sizin kaç haftalık😍
Ysmnbl Zeynp00 evet baya küçük şehir hiç bisey yok yazın bi güzel oluyo şükür öyle çok gezmeyi seven biri değilim bizim tospik 29+2 oldu 😊 sağlıcakla gelsin bebiskonuz