SumeyyeBaltaci Yildizparlak benim ilk gebeligimde adetim 6 gün gecince beta 138 çıkmıştı şimdi benimde 6 gün var adetime yine öyle olursa cikmaz diye adet günümün gecikmesini bekliyorum canım seninde varsa belki bir ihtimal cikmayabilir
ozdcnblt Yildizparlak umudunu kaybetme. Geç yumurtlamış olabilirsin. O yüzden adet gününü bekle derim
Sevde0281 Yildizparlak ben evde test yaptım pozitif çıktı gidip kan verdim onda da 169 du. Adetime altı gün vardi