Cemilef92 Ben de bugün 5+5 oldum, geçen hafta tam 5 haftalıkken gittim keseyi göremedik, bugün tekrar kontrole gideceğim karından görmeyi ümit ediyorum, Pazar günü beta değerim 2019 çıktı, bugün 3000i geçmiştir dedi doktor
Elcnbykckr Malesef canım Benmde morelim sıfır oldu böyle kendimi mi avutuyorum acaba diyorum doktor 22sinde gelirsen alttan bakarak dedi 26sımda gelirsen karından bakarım dedi bende 26sı dedim hem daha büyümüş olur
ozdcnblt Geçen hafta perşembe günü tahlil verdim beta 1500dü. 22 nisana ilk randevumu aldım . Günler geçmiyor. 🙈
Teachernry Lilasever merhaba ben ctesi günü gittiğimde kese 7 haftalık bebek 6 haftalıktı , kalp atışı duyamadık haftaya gel olumlu olumsuz bir şey diyemem dedi ama ben iki hafta sonra gitmeyi düşünüyorum sizce duyabilir miyim 🥺
Lilasever Teachernry Teachernry bazen geç duyulabiliyor, bende sizin yerinizde olsam 10 -12 gün sonra sonra giderim ❤️
Lilasever Teachernry ya bazen çok dengesiz konuşuyorlar siz aldırış etmeyin hatta o doktora birdaha gitmeyin banada öyle demişti normal bişi değil dedi 33 haftalık hamileyim siz onyüzeen duymamazloktan gelin 😀
Teachernry Lilasever umut oldunuz çok sağolun asla gitmicem şikyet edicem bebeğimin kalp atışlarını bir duyayım inşallah 🤲🏻♥️ Allah kucağınıza almayı nasip etsin sizede🙏🏻
Elfcm Oznur24 Ben 5+5 te gordum sanirim. Beta ma bakmamıştı doktorum tahminen görürüz demisti. 6+6 ta da kalp atışlarını duymustum ama herkesin bir olmayabilir tabi ki 😊