Benimde 17. Haftada bebeğimde 2 tane koroid pleksus kisti tespit edildi birisi 8mm diğeri 9mm sağ ve sol tarafta.. amniyosentez sıvısı almak istediler karından bende kabul etmedim riskleri yüksek olduğu için.. 2 li taramam düşük riskli çıkmıştı 3 li tarama içinde kan verdim Perşembe günü kontrolüm var.. 22-24 haftalar arasında kapanabilir dedi doktor ama diğer türlü de genetik rahatsızlıkların habercisi olabiliyormuş.. otizimli down sendromu gibi farklı rahatsizliklsri olabilirmiş.. 2 haftadır kafam beynim uyuştu resmen konuştuğum bir çok kişi de bu tarz şeylere kendisinde ya da yakın çevresinde yaşadığını söyleyenler oldu kapandığını söylediler.. detaylı ultrason da herşey daha net belli olur dedi doktor onu bekliyorum bakalım.. bi de ücretli yaptırılan bir kan testi varmış 3000₺ ortalama o testte de 70 farklı genetik rahatsızlik tespit ediliyormus %99.98 doğru tespit edilebiliyormus 3 li tarama testinden sonra o kanı da vermeyi düşünüyorum..