12+6 yım bu gün bende dün tuttum orucumu hiçte zor geçmedi iftarlar sahur arasında 3,5 lt nin üzerinde su içtim ve yediklerime dikkat ettim şu anda çok rahatım ama zorlanırsam veya kötü olursam ara vererek devam ederim ama şu durumda tamamını tutabilirim 😊
Allah yardım ediyor