Ddmbcglu Babyyyymother bende bebeyağı kullanıyordum onu deneyim ozaman belki o daha iyi gelir tesekkür ederim
Babyyyymother Ddmbcglu bende bebeyagi kullaniyordum o kasintimi arttirdi alerji yapti belki seninde o tetiklemistir
Sevgiiiy Pkosendrom sen yine de dikkat et Allah korusun kaşıntı diyip geçiyoruz ama erken doğuma bile neden olabiliyormuş
2kezanneo Pkosendrom ovv siz çok çatlamışsınız ama nemlendirici falan kesin kullanın bi nebze rahatlatır istediği tahlilleri bende verdim ama bisey çıkmadı ,benim bu gebeligimde catlagim olmadı ama tırnak diplerim bile kaşınıyor 🤷♀️
Sevgiiiy Babyyyymother karın kaşıntısı normal vücut kaşıntısı çok kötü Allah düşmanımin başına vermesin😐
Babyyyymother Sevgiiiy amin Allah yardimcin olsun karin bile kötü gece uyutmuyordu tüm vücut daha da fena Allahim olmaz insallah kimsede 🙏
Pkosendrom Sevgiiiy zaten 37 haftalığım 1 hafta sonra sezaryen doğumum var. doğsa da erken olmaz ama işte ben 1 hafta daha nasıl dayanıcam bu kaşıntıya hiç bilmiyorum