nisanmaral Sivas-torunu33 dün yapıldı bana 🥲 anlık çok çabuk oldu bitti, ve üst çatım dar çıktı biraz maalesef 🥲 1 2 haftaya normal doğum, olmazsa sonraki haftalarda sezeryanı önerdi 🥲 36+0da yapıldı.
Poyraz_basak 37+4te nstde sancı çıktı biraz doğumhane deki ebe birbbakalim dedi hiç açılma yoktu çıkmadı 38+4 oldum şimdi bakalım 19unda kontrol var ins çıkar birseyelrde dogururum 🙏
MrsAkuzum Şuan 35+3üm. Doktorum bugün çatı muayenesi için 37+1 e randevu verdi. Yani 37 bitmiş 38den gün almış olacağım.