Minnosannem12 Geçen birisi post açmıştı yine çocuk doğacak 2 haftası kalmış kilo söylemiyorlarmış ilgisizler sanırım biraz sen sor ısrar et illa ki söylerler herhalde çünkü o bayanda devlet hastanesinde söylemediklerini söylemişti anca siz sorup ısrar edip ilgileneceksiniz de öyle