Kızlar eşimle birlikte düşündük ve beğendiğimiz isimler şunlar
Zeynep Ve Zümra
Ben Nilda yi da beğeniyorum eşim ben kadar ısınmadi bu isme.
Zeynep ismi aslında çok güzel evet ama bilindik ve etrafımızda duyulan bir isim. Ama ailemizde yakınlarda Zümra ismi hiç yok . Şimdi zumranin gerçek anlamını araştır diye yorum yazacaklar olursa o kısmı da biliyorum🤭
Sizden isteğim sizce hangisi gerçekten hoş ve güzel ?
Eşimde diyor ki Zeynep Zümra olsun
Ama bana göre de ikiside Z ile başlıyor uyumsuz duruyor iki farklı kişi gibi geliyor bana . Sizce Zeynep mi Zümra mi güzel ?
Yada Zeynep Zümra ikisi koyulsa nasıl duruyor ? Objektif yorumlarınızı bekliyorum .
30+3 hala belli olmadı hastane çıkışı yaptiramadim🥺