Nida Kızlar kızlarımıza isim önerisi lütfen Benim ilk Kızımın adı Gülce İki numaraya isim bulmuş değiliz ama Allahtan vakit çok daha 😊
KayaAlTimimi Nida Allah bağışlasın canım ☺ Benim eşim yabancı olduğu için burada yani Irak’ta beğendiğim isimler Sara yani sÂra şeklinde okunuyor hoşuma gitti aklında bulunsun ☺
Hayatannesi Nida ben Melike , melisa , Yagmur , hayat , gülçin , Nazli oyle isimleri cok guzel buluyorum
Hayatannesi KayaAlTimimi yaa sizmi irak'lisiniz esinizmi cunku bende irak'liyim ama esimle beraber hep turk isimlerini beyenirim vede cok severim
Nida Homozigotmutant Gökçe şuna biz de de ilk sırada hem ablasının ismine uyumlu diye düşünüyorum . Teşekkürler canım
Dilekerdmr Homozigotmutant ay evet eşim söyledi banada oğlumuz olursa Oğuz Kaan yada göktuğ Kaan nasipse 😊
Minikfasulye Nida bi anda agzindan cikti basta esila diye tutturdu kotu bi anlam gordum bi yerde vazgecti eylul yekru dedik yekru erkek ismi diye geciyoms en son duru dedi bnde asilay diyodum durudan gecmedi bende olsun dedim 😂😂