Fndmrplt
EmineYavuzhan1 bende 21.haftadayim hissetmiyorum bugun kontrole gittim.doktora da sordum biz hareket takibini 7.ayda itibaren yaoiyoruz suan hissedemeyebilirsin hala sert hareketleri olmadigi icin sen bagirsak hareketleri sanabilirsin dedi icini ferah tut.cok korkuyorsan saglik ocaginda hissetmiyorum hala dedigimde kalp atisina baktilar oyle yapabilirsin