Derya1503 Zeynep_adem58 tuzlu suyla ağzımı çalkaladım ardından parol içtim. Geçirmese de biraz hafifletiyor. En azından uyuyabilirim artık. Sende dene inşallah az da olsa hafifler. Şu mübarek gecede rabbim ağrılarımızı dindirsin.
Zeynep_adem58 Derya1503 amin insallah dua edelim birbirimize belki kabul olur Allah herkeze sifa versin🙏
Zeynep_adem58 Amineclz 1 sise bitirdim. Bn sure sure 2 aydir cekiyorum bityi kaldim boylecene yarin esim alicam
Derya1503 Amineclz geçmişler olsun. Güzel bi fikir olabilir. evde tane karanfil var o da olur mu acaba
Amineclz Derya1503 Onu denemedim canm. Doktor bile dedi karanfil yağıda geçirmiyorsa artık mecbur dayanacaksın. Çünkü karanfil yağının antibiyotik özelliği var uyuşturuyormuş.
Derya1503 _Mother_ şimdi çakmasın yaa hayııırrrr. İnan ağzımı açamıyorum dokununca da çok sızlıyor. Gargara yaptım ve parol içtim biraz hafifledi çok şükür. İnşallah tamamen geçer.
Egesra Derya1503 sizinkinin ağrı derecesi nedir bilmiyorum ama bende işe yarıyor hem uyuşukluk yapıyor hem de disin çıkmasına yardımcı oluyor