Geçmiş olsun canım bende öyleydim. O zaman 1. Trimester de olduğum için doktor antibiyotik vermiyordu. Bir günde kaç hastahaneye gittik Allah bilir. Her türlü doğal yolları denedim. 10 gün sabah akşam sürdü benim, delirecek duruma gelmiştim. Bir saniye bile ağrısı dinmiyordu. Bana o zaman doğal yollarda bir nebzede olsun tek iyi gelen şey karanfil yağıydı. Bir pamuğa batırıp ağrıyan dişinin üstüne koy bir süre uyuşturuyor. Geçmiş olsun Rabbim acil şifa versin inşallah.