Erken doğurmayalım diye bakarken sanırım hepimiz geç gelmelerine takıldık bende yarın kontrole gidicem 39+6 oldum geçen cuma açılmam 1 cm di çatı yapıldı bakalım yarın ne olacak doktor normale uyumlu dedi gelmesse suni veririz dedi bakalım hakkımızda hayırlısı olsun su mübarek günlerde rabbim eğlemesin hiç birimizi sağlıkla alalım evlatlarımızı kucağımıza 💕