B-P-R yaa bende kız için isim banko hazır Allah nasip ederse Neslişah olucak. Ama erkeğede eşim karar verecekti. Ama bulduğu isimler sıcak gelmiyor. Soy ismimiz Eser 😂 o yüzden poyraz ayaz rüzgar gibi isimlerde koyamıyoruz 😅 kayra ve karana da ben sıcak bakıyorum eşim ııhhh diyo. Doğsun çocuk kendi karar versin bu nedir yaaaa😅