B-P-R Ramo dizisinden donra Doğu ismi hoşuma gitmişti benim aslında ama ilkokul ortaokul çağlarında çocuğun isminin Doğu olması belki biraz dalga konusu olabilir diye düşünüyorum açıkçası…
bende Kuzey ismini çok beğeniyorum ama hem çok fazla var son zamanlarda hemde Güney Kuzey Batı falan dalga konusu olur mu ki diye düşünmedim değil 🙈