ATC merhabalar. Benim suyum biraz üst sınırda, 240 mg olması gerekirmiiş, bi doktor 243 mg olarak ölçtü, üç aşağı beş yukarı böyledir sınırda diyelim dedi. Şeker yüklemem de aynı şekilde, sınır 190 benim 171 çıktı. Doktorum yediklerine dikkat et dedi.
İnternetten vs okuyorum ama tam olarak gebelik şekeri ve buna bağlı sıkıntılarınız neler oldu? Şu an ben de tam dikkat edemiyorum. Sizi üzmeyecekse tam olarak ne gibi sorunlar yaşadınız acaba. Benim bebeğim şu an haftasıyla uyumlu. 26+6 yım, bebek ileride falan değil tam olması gerektiği gibi.