Fat-45fat Edaserhat çok fazla ya cidden Ben o yüzden devlete baktırmaya düşünüyorum Detaylı ultrasonu .
paradiseeeeee Fat-45fat tabi ücretsiz ne gerek var 500 tl vericen 🤲 ben tim testlerimi hep devlette yaptırım özel doktoruma da gösterdim sonuçları hep
ug_fa-3diplomalianne Edaserhat bende 24+3 de yaptırdım evet rutini en son 24. Hafta diyo bebek büyüdüğü için bakamayacaklarını söyleyenler var ama özeller yapıyo genelde 25.haftada da
Fat-45fat paradiseeeeee en güzeli Ya Çok saçma bir şekilde Herseye zam gelmiş zaten özelde yapılacak gibi değil
paradiseeeeee Fat-45fat tabi canım yazıl günah parayı ke zor şartlarda kazanıyoruz artık harcarken cokca dikkat ediyorum napalım