Anneyimm2 Edaserhat tabikı cok onemlı 21 +3 yaptırdım yarım saat surdu ayaklardan baslandı heryerın santim santim incelediler parmaklar kemikleri kalbi organları felan hep bakıldı tabikı bende cok mutlu oldum yarım saat oglumu gorme sansım oldu elleriyle bana vururken yakaladı doktor ama zamanı gectı galiba sizin
Anneyimm2 Edaserhat bilemiyorum canim ama devlete gidiyorsan imkansız yaptırman ben 12 haftalıkken randavu aldım devlette hemen gidip yapılmıyor aylar once randavu alınması gerekiyor ama ozel gidiyorsan ara sor
Fat-45fat Kızlar detaylı ultrason benimde 3 Mayıs özel hasteneye gidiyorum sıra aldırdı doktorumuz ama 450 TL ymiş.acaba Devlete baktırıp Doktoruma götürsem bakarmıki yada devlette yaparlarmı kafam çok karışık ya
Edaserhat Fat-45fat bende özelde yaptırmayı düşünüyorum 1200 TL toplam muayene ücreti ile beraber devlette yaptıklarını ben duymadım yani bilmiyorum
Fat-45fat Edaserhat çok fazla ya cidden Ben o yüzden devlete baktırmaya düşünüyorum Detaylı ultrasonu .
Yazg16 Edaserhat biz haftaya giricez 19 hafta oluyoruz doktorumuz istermisin diye sormadı detaylı ultrason zamanımız dedi direk gün aldık haftaya yaptırıcaz inşallah
Minikcivcivimmm Edaserhat çok önemli tabiki. Devlette yapıyor. Ama sizin haftanız geçmiş bakmayabilirler.
ug_fa-3diplomalianne Edaserhat bende 24+3 de yaptırdım evet rutini en son 24. Hafta diyo bebek büyüdüğü için bakamayacaklarını söyleyenler var ama özeller yapıyo genelde 25.haftada da