Cgdemmcrtm canım ben 24 haftalığım suan ve 18 den beri geçmedi İstanbul’a 3 4 profesöre gittim aynı sıkıntı dediler torch temiz geldi şuan amniyosentez sonucu bekliyorum rabbim hayırlı haberler nasip etsin hepimize inş cnm da ya ilk haftalarda kanama olduysa onu yutmuştur,ya bagırsak tıkanıklığı vardır ya down olabilir yada geçebilir dedi herşey amniyosentez de belli olur dedi. Doktor ne önerirse geç olmadan yaptırmak istedim cnm ben ve yaptırdım