Yasom Bizde 36+5 günlük olduk bel ve bacak agrılarım çok çok zorlamaya başladı 🥴 dayanılmaz durumdayım ve mide yanması üstüne cabası artık hayırlısıyla bi minnak gelirse zamanında dayanacaz artık çaresi yok 🤭💙👶🏻
melikeyldrm_54 Yasom Evet canım bende 35+5im çok zorlanıyorum iftar yemeğini bile ayakta durup zor hazırladım eşime. Allah razı olsun yardımcı oldu yoksa yapamazdım o haldeyim
Minnosunannesiii melikeyldrm_54 one bilemem canim ama doktora mkdem yaniyor dedim cantasini acti icinden kavanoz cikti 😂😂😂 birtek susam kesiyor dedi yanmayi oda hamile
paradiseeeeee melikeyldrm_54 34.5 deyim rahim agrılarım var kasılmalarım var yatakdan kalkmak işkence oldu hayırlısıyla doğum yapsaydık saglıkla hepimiz 🤲 benim daha 5 hafta var siz benden iyisiniz gene
Gigy melikeyldrm_54 çok şükür iyi gittik bu zamana kadar aktif çalıştım hep, ama birden agirlastim ben de sanki,ağrı vs değil de bebiş yukarı çıktı sanki 35 e girdik biz de,yürürken bile zor oluyor 🙈 🤰
melikeyldrm_54 Esekoldurengunes ben çiğneme tabletini kullanıyorum ne zaman yanarsa çiğniyorum rahatlatıyo
BurcuLice melikeyldrm_54 sabahları bende zor kalkıyorum yataktan ama henüz bi ağrı vs olmadı sadece gece sanki bacaklarım kopuyor ağrıdan bilemiyorum nedenini
melikeyldrm_54 BurcuLice benim bacaklarım ağrımıyo ama ayaklarım yanıyo ve şiş hiç örtemiyorum üstümü