Ceydat Esraa221 kızım hiç gelmicekmiş gibi. Bende biran önce gelmesini bekleyen sağlıkla kucağıma almak için sabırsızlanan anne gibi 🌺🤣
esraizmirli Esraa221 38+5 im ne sancım var ne bişeyim bizim tosun aldı başını gitti kilo olarak bebeğimde çok yukarda çatı muayenesi oldumda bakalım artık 😩
Mengihilal Esraa221 yerini sevmişler güzel güzel yatıyorlar 😂 38+6 ile beklemedeyim. Ama ayağım alçıda olduğu için bu bir avantaj sanırım şu aşamada 🤷🏻♀️
Yaman02 esraizmirli kac kilo bebeginiz benim ki de iri bir bebek 19 nisan a gün verdi doktorum sezaryen icin . Suan 3800 gram
esraizmirli Esraa221 çatım müsait canım ama hiç açılmam yok bebek çok yukardaymış sancıda çıkmıyor nstde kilo olarak da çok perşembe günü doktorumla karar vereceğiz normal mi olacak sezeryanmı 😩
Merve_sk Ben de bugün tam 38im her an bekliyoruz sancım çok nadir oluyor 23 nisana günümüzü aldık sezeryan için ama bakalım öncesinde gelmez umarım miniğim
Merve_sk Esraa221 deme öyle hiç hazır değilim aniden gelirse diye perşembe kontrolümüz var bakalım neler olacak
Mengihilal Esraa221 benim 3. Doğumum olacak doktor ne zaman sancın tutarsa gel dedi ama kızımla anlaştık hemen gelmeyecekmiş 😂 öteki çocuklarımın birini 38 birini 39 da doğurmuştm bakalım kısmet
GAda Tam 38 hafta olduk adet ağrısı gibi ağrılar yaşıyorum oğlum 37 de doğmuştu normal doğumla ama bu kızın geleceği yok cuma günü sezeryana gireceğim iri bebek olduğu için normal tercih etmiyor doktorum birde şeker de var
esraizmirli Yaman02 38 de gitmiştim 4 kg 24 grdı perşembe tekrar gidicem ona göre sezeryan mı normal mi doktorumla kararlaştıracagız 🤷♀️
Esraa221 oykuduru21 Bizim tam gün vermedi ama 20 nisana kadar sezeryan olacak inşallah Allah’tan birşey olmazsa bebeğin iri normal doğum yapamazsın dedi şimdi 38+1 ’iz bakalım kaçıncı gün alacak bugün bel ağrısı bide regl ağrısı gibi ağrım başladı bakalım bekliyoruzz🥰