Miray_alparslan ben burda neyi soylemisimde aramdaki ilişkiyi söylemiş olmuşum bilmiyosun soru duruyosun yardımcı olun diyosun yardımcı olmaya calisincada kusura bakmayın hadsiz felan oluyoruz madem öyle kullanmayın burayı burda herkes her şeyi soruyo ki öğrenebilmek için tuhafsınız başka bişey demiyorum sizlere kimse eşiyle özelini anlatmaz zaten bu bebek konusu cok farklı bi konu bebeginde emicek napicaksin ozelmi oda yani ben bildiğim şeyleri söylerim bunda utanacgim birseyde görmüyorum keşke herkes böyle cahilce düşünmesene yardımcı olsa bildiği konuda ayrıca siz hamile bi insana öyle konuşacak kadar kötüsünüz gerçekten sadece birşey yazmisim diye gelmiş konuşmuşsunuz kafaniza gore sağlık okuyorum bilgim çokça var Allaha şükürler olsunki
Kendim tesetturluyum ayrıca dediğim gibi bayana yazıyorum bir erkeğe değil yardımlaşmak budur sizin içiniz kötüyse bişey diyemem