Kumi Öyle maalesef. Kardeşim Amerikan şirketinde çalışıyor geçen sene marttan beri sadece laptopını almaya gitti iş yerine. Yılbaşı hediyesinden, ticketına, kadınlar günü hediyesinden maaşına hiçbir şeyini eksik etmediler. Bizim ülkemizin insanları da işleri nasıl zorlaştırsak diye düşünüyor. Online eğitimi kolay sanıyorlar, ben matematikçiyim normalde çocuklara matematik öğretmek zor şimdi kat kat zorlaştı ve çoğu derse girmiyor, niye notlar düşük diye yine biz laf yiyoruz. Gittiğim gün okulda 9 saat ders var ben 6 saat giriyorum ve nöbetçiyim. Gelsinler hamile halleriyle koca 12.sınıf öğrencilerinin peşlerinde koştursunlar maskeni tak, yakınlaşma, mesafeni koru diye.