Hilalvedat canım evet izinli oluyorsun ama 2 haftalık bir izin mi yoksa devamlı mı onu bilmiyoruz zaten uygulamaya yarın akşam geçilecekmiş idarecine sorarsın yarın. Benim 24 haftalık iznim de pztsi başlıyordu ben yine pztsi doktorumdan 24 haftalık olduğuma dair yazımı alıp kurumuma getireceğim ki 2 haftanın sonunda olur da idari izin kalkarsa, 24. Haftama girdiğime dair olan iznimi kullanabileyim