Betll_72 Teacher-mom ben de 2 hafta önce çıktım idari izne ama okuldaki kalan 2 öğretmenin de 10 yaş altı çocuğu var onlar da çıkarsa okulda öğretmen kalmaz nasıl olacak ki
miniginannesi9 Sehera1 bende kullanmak istemiyorum ama idari izinli olduğumuzda okula gidemiyo muyuz zorunlu olarak
Sehera1 miniginannesi9 isteğe bağlı diye biliyorum izin kullanmak isterseniz 24. Haftada doktorunuza gidip rapor alıyoruz onu da idaremize veriyoruz ben kullanmayacağım dolayısıyla rapor almayacağım
miniginannesi9 Hanim90 Bu idari izin sürecinde uzaktan eğitimle devam edersek ek dersimizi alabilir miyiz
ilkbebekannesi miniginannesi9 Hayır hocam.İdari izinli olursanız zaten uzaktan eğitim de vermiyorsunuz ek ders de alamıyorsunuz.
Hanim90 miniginannesi9 benim hamile olduğumu kimse bilmiyor zaten 12′lere dersim yok geçen açıldığında iki hafta gittim korona oldum okuldan karantinaya girdim. Karantina bitti okul da kapandı çok şükür.
miniginannesi9 ilkbebekannesi Bazı ogretmenler idari izindeyken uzaktan eğitime devam edip ek ders almıştı sanki
ilkbebekannesi miniginannesi9 İlk defa duydum hocam.Ben 26. haftamda ayrıldım okulla hiçbir ilişkim olmadı.
miniginannesi9 Sehera1 bende isteğe bağlı zannediyordum, ama cumhurbaşkanının aciklamasindan sonra zorunlu muyuz diye düşündüm, kesin bişi yok mu
Temmuz2021 Hanim90 bana yatıyor ek ders arkadaşlarım da almışlardı uzaktan yürütüyoruz calısmalarımızı sonuçta tamamen bırakmış değiliz o yüzden vermeleri de gerekiyor
DemetBekir Kamuda olanlar hamile kamuda olanların gebelikleri gebelik ama özel sektör çalışanları gene gündemde yok.. Hem kronik hastasiyim hem hamileyim ama izne çıkarılınca hiç bi yardımdan yararlanamiyorum çok komik🙃
Temmuz2021 miniginannesi9 Maalesef her okul farklı bir uygulama yapıyor kafasına göre.Benim alanım rehberlik uzaktan çalışmalarımı yürütüyorum eğer uzaktan eğitimle derslere devam ediyorsanız almanız gerekiyor