Geçen seferki yasaklarda öğretmen arkadaşım 10 yaş altı çocuğu var diye bu haktan yararlanmak istedi olmaz dediler, benim de bu hafta 24. Haftam 24-32. Haftalar arası idari izin halkımı kullanabilirim, fakat kullanmayı düşünmüyorum 12. Sınıf öğrencilerim artık okula gelmiyor haftada 2 gün yürüyüş yapmak maksadıyla okula gider gelirim diye düşünüyorum