Bedir-Sevgi Kızlar neler yapıyosunuz nasıl gidiyor hamilelik , biz 17+2 olduk hareketleri de hissetmeye başladım sizde durumlar nasıl ha birde geçen bulantı sanki tekrar başlıyo gibi oldu benim 😇
Znrr Bedir-Sevgi bizde 17 haftalığız. 14. Haftada seyirmeler hissetmiştim sonrasında çok hissetmedim ama artık seyirmelerde sıklaştı😍😍😍
metehaninannesiii Bedir-Sevgi bizde 17+1 haftaligiz oğlumla ama.hala hareket yok nasıl hareketleniyor nasıl anlayacam bilmiyorum ilk gebelik birde
Merve055 Bedir-Sevgi bizde 17+3 olduk henüz hareket hissetmedim heyecanla bekliyorum bulantılar arada bı benide yokluyo
Prensmmmm Bedir-Sevgi benimde işte hafif kasık ağrılarım var biraz sırtım ağrıyor hareketlerimi değilmi bilmiyorum arada birşey seyiriyor
metehaninannesiii Bedir-Sevgi bende de olmuştu o sol tarafimda ama burda sordugun da etin seyiriyor demisti
eylul02 doga21 enfeksiyon varsa dikkat etmen lazım bende cok azaldı Yok gibi bişe normal mı bilmşyorum
doga21 eylul02 doktorum 3 günlül fitil verdi kullanıyorum öncesinde de toz bi ilaç vermişti, bitmiyor enfeksyon