New34 Ebrarata Avent güzel gercrkten ancak çok fazla zaten hareketlendiği zaman cam biberon veremeyeceksiniz biz büyük tam 5 tane avent biberon kırdık boşuna para gerçekten o zaman gözüm görmüyordu ama gereksizmiş sonra pp aldım alacaksınız bir büyük bir küçük yeterli 🌸
Mervuras26 Ebrarata Ebrarata evet aynısı trendyolda joker baby mağazası satışa sunmuştu ordan aldım 👍 plastik olanları bence daha kullanışlı 🙋♀️ Cam ağır gelebiliyor çoçuklara
Mervuras26 Ebrarata aynen canım renk koku değişimi durumu da avent te pek olmuyor . Ablam kullandı biz memnunduk bende ondan aldım ☺️
Muzice1 Ebrarata ben ikizlere hamile olduğum için set aldım mantıklı geldi.. ancak tek gebelik için bu kadar sete gerek olur mu bilmem☺️ Çok araştırdık baya memnun kalınmış bu markadan.
Nuraygokce Arkadaşlar bnde wee baby elektrikli göğüs pompasının biberonu var ama biberon kullanmak zorunda olursam bebeğim bu biberonu kullanırmı acaba yada yenimi başka marka felan mı almam lazım fikir verirmisiniz bu arada sezeryan olcam
MS92 Ebrarata bende en kücük ve 125 ml olandan iki adet cam aldım. Philips avent. Sete bencede gerek yok
damlaaltinay Ebrarata kocamın parasını asla bu kadar pahalı bir şey için harcamam 🤷♀️ Pahalı olması bebeğin tutacağı anlamına gelmiyor ne yazıkki. Size tavsiyem webabyden başlayıp tutmazsa fiyatı yükseltmek 🤷♀️ Günah yani bu paraya bence 😊 paranız varsa bilemem 😀
Kybusr Ebrarata canım ben hiç biberon almamıştım hiçte lazım olmadı bir kere doktor sütün yetersiz dedi kanıtlamak için hastanede sağdım poşette kaldı sütüm boşa gitmesin diye eşimle hemen en küçük cam biberonunu aldık philipsin bana yetti o zaten 1 kere kullandım böyle set halinde para verme hiç istersen