Fundasrc-2 Ebrarata set halinde almanızı hiç tavsiye etmem tekli biberon almıştık 1 bucuk yasına kadar mama içmesine rağmen yetti bize kapağı tam kapanmıyor tık diye atıyor kullanırken dikkatli olun
[silindi] Ebrarata ben bi tane almıştım minik bir şey, onun dışında hiç ihtiyacm olmadi çünkü bebegim sevmedi😅 ne biberon ne emzik hic kullanmadim bence siz de onceden almak gerine bebege göre sekillendirn ihtiyaclarinizi
irorkay Ebrarata ben de avent aldım ama ikisini cam aldım birini de bu seriden aldım. Umarım memnun kalırım.
gulin-35 Ebrarata yenı dogdugunda vermek ıcın kasık bıberon almanızı onerırım bıberon akısı kolay gelıyor meme reddı yasamassınız bır tanede normal cam 0-6 ay alın bulunsun yeterlı bence
Basakgul Ebrarata Ben de alayım dedim ama sonrasında çevremde o kadar çok tecrübe etmiş anne dedi ki alma diye çünkü hiç tutmayabiliyorlarmış gerek de kalmıyormuş haberiniz olsun ihtiyaç halinde alacağım ☺️
20oz Belki gerek kalmicak biberona sadece sizi emicek ve biberon kullanmıcak bence almayın ihtiyaç oldugu zmn alırsınız
Funda2735 Ebrarata alma onun yerine bebişine başka ihtiyaç duyacağı şeyler al ya hepsini geç bez al en çok ona ihtiyaç olacak 😂
Trknavci Ebrarata bukadar biberona ihtiyacınız yokki heleki bebeğiniz emerse boş yere masraf ek gıdaya geçince bukadari fazla birde aventin biberon yedek uçlarının fiyatına bakın derim uçmuş durumda yari biberon fiyatı ve ay ay büyüdükçe emzikli kısmını değiştirmen gerekecek….
MerveDurr Ebrarata ben ilk doğumumda almıstım kücüğünü ama ağzından cok aktı begenmedm sonra dr browns mu neydi e bebekten onu aldm gaz önleyici biberon cok memnun kaldm ondan
Mervuras26 Ebrarata Ebrarata evet aynısı trendyolda joker baby mağazası satışa sunmuştu ordan aldım 👍 plastik olanları bence daha kullanışlı 🙋♀️ Cam ağır gelebiliyor çoçuklara