3458 canım bir kaç gün test yapmaya devam et hep aynı koyulukta çıkarsa gebe olabilirsin benim adetime 10 gün kala yumurtlama ve çatlamadan sonra Ovulasyon testlerim kopkoyu çıkmaya başladı gebelik testi yapıyordum çıkmıyordu hormon sorunum olduğunu düşündüm ve test yapmayı bıraktım adet oluncca doktora gidecektim ama adetime bir gün vardı sıfır belirti ya yapim dedim çıkmayacak ama olsun dedim kopkoyu ikinci çizgi çıktı şoka girdim