Merhaba benimde 7 ci haftada başladı 9 dayım hala devam ediyor, şükret bende ilk iki üç hafta çok iyiyim ya diyodum kiii nazar ettim sanırım😅😅😅şaka bi yana kişiden kişiye değişir bende de iştahsızlık ve mide bulantısı yapıyor bugun ilk defa yediğimi çıkardım.Doktorum 11 ci haftalarda zirve yapar demişti bakalım.