SedaCeki Damlladamlla eger rahatsiz etmiyorsan sıkmıyosa bebekte rahttir mutlaka rahatsiz olduklarinda o kiyafetin icinde duramiyosunuz zaten . Benim birkac corap ve ic camasiri lastigi kesmisligim kendimi eve zor atmisligim var🤣
Birsen2906 Damlladamlla tatlım mantıken düşünürsen eğer o tayt sıkıp iz yapıp canını yakıyorsa zaten giymemen gerekir seni rahatsız etmeyip rahatsan zaten bebeğin bundan etkilenmez ilk önce vücuduna etkisini bak kiyafetlerininb
Tugcekkkkk Damlladamlla tamamını kesince öyle oluyor evet o yüzden lastiğin yarısını kesmelisin canım. Ya da tuhafiyeden lastik alıp daha bol bir sekilde takabilirsin