Burcuckmk 17ekiiimmmm emin ol kapanma konusu açılınca benimde aklima gelen ilk sey bu oldu ağdayı napicam kardeşim ablam kuzenimde yokki yaptirim evde 😏
17ekiiimmmm Minnosunannesiii söyledim canım ama çalışan olduğu için malzemeler dükkanda eve gelemezmiş
17ekiiimmmm Gigy benim jilet geçmişim var o yüzden 37de gitsem doğuma kadar idare eder diye düşündüm ama bu kapanma olayı aklımın ucundan bile geçmedi
Akkoyu Ben aslında cuma doktor kontrolüm olduğu için perşembe istedim randevuyu oruçluyken yapmıyorum ya iftardan sonra gelirsin kapanma olursa kalır deyince pazartesi yani dün yaptırdım dur bakalım belki kapanmaz
BurcuLice 17ekiiimmmm 36 haftalık olucam yarın bi kuaföre gideyim sonra kapansın yoksa tek başıma beceremiyorum 😒😒