37 haftalığım ramazan dolayısıyla tam zamanlı kapanma konuşuluyo. Hastalık artmış tabiki kapanması gerekiyosa kapanmalı. Ama doğuma az bi sürem kaldı doğuma yakın kuaföre giderim ağdamı yaparım tertemiz olurum diyodum kuaförüme msj attım kapalıyız dedi yıkıldım adeta. Hem kaş hem genital konusunda napıcam bilmiyorım karnım çok aşağıda ayna karşısında olıcak gibi değil eşimde beceremez 🤔🤔