Lulemom Tam 20. Haftamda hissettim. Bi hafta geçti ama hala emin değilim. Normalde böyle olmazdı bebektir diye düşünüyorum 😄
minikturta Naz53 ben 21e geliyordu işte bu bebiş dediğim de sonrasında da maşallah hiç durmadı bazen sesi çıkmıyo kız orda mısın diyom pıtpıt vuruyo tamam diyorum geri gidiyo 😂😂
Fadime_56 minikturta ay çok güldüm buna çok şükür oğlum bugün çok hareketli süt içiyorum oğlum eğer şutu seviyorsan tekme at diyorum tekme atiyo duyarmidir acaba beni 21+3haftalik
Fatos_teke46 Naz53 bizde 17 +1′iz yeni yeni hissediyorm çok güzel bişe Ama ekmek yerken farkettm yada çikolata şekerli birşey yiyip yan yatınca hissediyorum 😍😍
Ddmbcglu Naz53 be 15sonunda pıt pıt hissetmeye baslamıstım ama kimisine göre değişiyormuş o canım 21de bile hissetmedim diyen gördüm burda normal hani hissedememiş olabilirsin henüz.
Naz53 Daha var demek ki bekleyelim biraz daha 😊 sağolun kızlar rahatladım, ayrıntılı ultrason girdiniz mi peki
AnneN Naz53 ben 22. Haftada hissetmeye başladım daha erken canım ilk hamilelikte geç hissediliyomuş kalp atışlarını o haftalarda anlıyodum ama
Armindia Naz53 24 e kadar hissetmemen çok normal bende 19+6 da sadece 1 pıt hissettim 20 den sonra ufaktan başladı:)
zeytinkiz Naz53 benim de ilk hamileliğim 19+2 yiz 🤭 yüzüstü yatınca sadece pıt pıt bişeyler hissediyorum sıkışıyor sanırım 😆 yoksa asla yok hep sağ tarafım sert sol boşluk 🤭
Buseninannesi_21 Naz53 Normal canim 19. Haftada daha kuvvetli hissettim 20. Haftada hic hissetmedim 21′deyim arada kalp atisi gibi ve ya icerde sağa sola döndüğünü hissediyorum.
Buketkucuk Naz53 ben 16.haftamda hissetmiştim ama benden 2 hafta geride olan arkadaşım 22.haftasında anca hissetmişti. Yani her gebelik bir olmuyor🤗
deryakircicek Ben de 17+4 deyim çok merak ediyorum nasıl hissedecem diye hiç birşey hissetmiyorum. Hatta yeni yeni göbeğim çıkmaya başladı ama hissetmiyorum daha
minikturta Fadime_56 duyuyor seni annesi ilk bağırsak hareketlerini sonra senin kalp atışını şimdide sesini duyabilir 💜🥰
Buseninannesi_21 Fadime_56 Bende 21+2′yim elma yedim sağdan tekme atisini hissediyorum hareket ediyo resmen 😍