Esra50 24-28 haftalar arasında yaptırmanız gerekli. Yediğimiz herseyde tatlı var aşırı bir tatlı yüklemesi olmuyor inanın olsa her test yaptıranda şeker çıkardı. Ben yaptırdım çok şükür çıkmadı. Sizde yaptırın hem bebeğin hem sizin sağlığınız için önemli bir veri. Çünkü gebelik sekeri çıkar ise diyet yapmanız gerekiyor. Bebek kordonu kesilirken Allah korusun şeker kesintiside olduğu için ölüm gibi sonuçlara yol açabiliyor. Bu gibi testler bizim ve bebeğimizin sağlığı için var aksatmayın bence 🙂