Kayasbht asyahumam ben en az 4 bin tl lik sipariş verdim hamileliğim boyunca iptal edip tekrar verdiğim siparişler bile oldu hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür
zeytinkiz damlaaltinay bende 10/04 tarihinde 14 parca verdim Sipariş ama hala siparişimiz alındı modunda bir an önce gelseler 🤭
Meloss37 damlaaltinay gelir kuzum 1 hafta içinde eline gelmeyen içinde arayıpta bildirirsin onlar bilgi veriyor
Birmom damlaaltinay evet maalesef ben cok sıkıntı yasadim sistemde görünmüyor bile kargoya verldigi falan isin yoksa tek tek bekle🙄
damlaaltinay Birmom Çek pazara denk gelmeseydi mağazadan alışveriş yapardım valla 🤦♀️ Çekimi mağazadan kullanacam artık 🤦♀️
Hayla34 damlaaltinay aynen benimde sadece alt açma örtüsü gelmiş ilk defa karşılaştım böyle bir şeyle aradım müşteri hizmetlerini daha kargolanmamış diğerleri yoğunluk varmış denildi