damlaaltinay Nlfrylmz internetten alışveriş yapınca bütün ürünler kargoya verilip fatura kesildikten sonra tanımlanıyormuş 🤦♀️
Nlfrylmz damlaaltinay bende internetten aldım. Hemen ertesi gün tanımlandı aslında. Belki son günlerde yoğunluktan böyle bir sisteme dönmüş olabilirler. PTT kargo çabuk teslim ediyor da ups biraz geç teslim yapıyor.
Meloss37 damlaaltinay gelir kuzum 1 hafta içinde eline gelmeyen içinde arayıpta bildirirsin onlar bilgi veriyor
damlaaltinay Redpepper evdeyim o sorun değil annemde evde o da alır ama sıkıntı işte 🤦♀️ Parça parça gelmesi 5 iş günü içinde kargo olur diyorlar ama daha ürünlerin birtanesi kargoda
Redpepper damlaaltinay benim de hep parça parça gelir ebebekten saolsunlar bi sipariş veriyorum 15 günde hepsi ancak tamamlanıhor
Nlfrylmz damlaaltinay parça parça kesildi faturalar. Ama faturalar kesildikten sonra tanımlanmış olabilir hediye çeki onu hatırlayamadım.
asyahumam damlaaltinay İade oldu çekim yatmadı cnm kandirildim 😒 hevesim kursağımda kaldı o kadar beğenerek seçtim sepete ekledim Allahindan bulsunlar
asyahumam damlaaltinay ben de üzüldüm cnm teşekkür ederim 😞 ama yapacak bir şey yok napalim para iadesi olduğuna şükrediyorum sadece kötü bir deneyim oldu benim için 🙄