Yenidenanne_ iyikimbnm bebeğiniz hayırlı olsun doğumdan sonra gecelik mi pijama takımı mı kullandınız
kucuktospam Yenidenanne_ valla canım elbise aldım pijama da aldım elbiseyi fotoğraf çekilmek için giyip çıkardım. İlk odaya girince sadece üst istediler pijama üstü altıma bez bağlayıp gittiler. Sonra altımı giydim boldu zaten bedeni çok rahat ettim.