Susamtanem2 Purpura26 aslında şöyle belli olmuyor ki her hastane her doktorun tutumu disiplini farklı ama şöyle hatirliyorum yan odamda bı bayanın dikişleri yanlış olmuştu tekrar atilacakti kontrol etmeseler nasıl anladılar bilmiyorum zaten normal doğum olursa pijamada giyseniz sorun olmaz hemen kalkıyorsunuz ayağa cikarirsiniz
Trknavci kucuktospam ilk cocugum normal olduğu icinhic kullanmadım 2.kizimda depend aldım içinde 9adet var toplam 4adet kullandım sonrasında normal adette kullandığımız pedlerden yeterli oldu ihtiyaç kişiye bağlı açıkçası bazılarının kanaması çok oluyor.cok gidiyor yine hamkleyimbu defa almadım dehşet pahali ve tüm paket bitmiyor zaten doğum yapacağım hastanede veriyor evdede normdl ped kullanacagim.bence sizde dogumdansonra ihtiyacınıza göre alın heryerde var zaten şok ta hakmarda migrosta.
iyikimbnm 3gun önce sezeryan oldum canım hiç boşuna depend falan alma ben aldım dikisime denk geldi hiç kullanmadım hasta bezi takıyorlar zaten hastanede ondan sonrada zaten ayağa kalktıktan sonra kendin gidebiliyorsun tuvalete ped taktım çok rahat oldu yani hiç boşuna para verme
Yenidenanne_ iyikimbnm bebeğiniz hayırlı olsun doğumdan sonra gecelik mi pijama takımı mı kullandınız
Busehnm kucuktospam dogumdan sonra gelecek miktar tamamen sizin yapinizla alakalı, direkt pedle geçiren de var paket paket bez kullanan da var, depend hem iç çamaşırı gibi giyilmesi açısından rahat, fiyati da cok fazla degil indirimde yakalarsaniz.
Yahyam_17 kucuktospam ben ilk depend kullandım baya rahattı pijama falan dahi giyinemedim 1 hafta depend ve belli geniş lAstikli etekle gezdim 😊 sonra dikişlerim almaya hastaneye gidince doktorum bana ped takma ped dikislere değiyor o kan ister istemez dikislere geliyor demişti yani bide herkesin ürün hizmet memnunluk derecesi farklı ben çok sevmiştim hatta şimdi yine aldım çünkü dikişlerim konusunda rahattım giyinmesi biraz zor biri yardim edince anca giyinebiliniyor sezeryandan dolayı egilemiyoruz
Ayse10 Bsmlh ben 66 kilo ile doğuma girdim m çok küçük gelmedi fakat biraz daha büyük olsa daha rahat ederdim l alabilirsiniz bence, bi de dikişler olduğu için tedirgin olmuştum ben.
Bsmlh Ayse10 bende kilom az 63 20 gün kaldı sezeryana o zaman l alayım valize ben cok teşekkür ederim
Ayse10 Bsmlh inşallah memnun kalırsınız l bedenin de çok çoook büyük olacağını sanmıyorum zaten, sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah 😊🙏
elfaksyy Bende sezeryan olcam bugün aldım depend kullanlarin geneli hayat kurtarıcı dediği için aldım.inşallah faydalı olur 😊