Özelde doktorun verdiği folikasit pahalı olduğu için arkadaşım folbiolu kullanmamı önerdi daha uygun ve kendi gebeliğinde de kullandığı için. Onu kullanıyorum hem devlette hem özel de muayene olmuştum devletteki doktor dozu yüksek ama 2 ye bölüp içebilirsin demişti. Özelde ki doktorda her zaman ki gibi pahalı olandan öneriyor ne yapsam bilemedim