Cerenkeles Merhabalar,ben 50 gün öncesinden kullanmaya başlamıştım. Düşündüğümüz ay hamile kaldım. Depoları doldurmuş oluyorsunuz fakat ülke olarak folik asit açısından zengin bir ülkeyiz. Mutlaka kuruyemişten,yeşillikten almışsınızdır folik asiti. Daha mühimi bu haftalarda başlıyor. 3 ay kullanmak gerekiyor bebeğin nöropatik gelişimi açısından. Folatın yanı sıra ekstra vitamin destekli folik asitler var doktorunuz size en uygun gördüğünü yazacaktır mutlaka. 🤗